19 февруари 2007

Решения на флаш куестове

Снощи в момент на лудост започнах още едно малко проектче, което може да се окаже полезно на някои хора. Не знам от къде ми хрумна да пиша решения на флаш куестове, но това се оказа доста по-трудоемко, от колкото предполагах.

Всъщност блога е на възраст малко по-голяма от 24 часа и има едва 5 пост, като 4 от тях са за Submachine сериите, но държа да се изфукам с него, като така се надявам от срам да не го закрия още в зародиш. Разбира се ще има още доста да се пипа по външния вид, но Blogger ми създаде доста проблеми в опитите ми да оптимизирам темата, така че да е по-функционална.

Признавам, че изобщо не потърсих дали има друг сайт, който да предлага описания на български как се разрешават такива игри, така че е напълно възможно да се припокривам с някого.

Ако имате желание да постна някое решение написано от вас можете да ми го пратите на адрес . Всъщност можете да ми пращате и предложения за игри, за които да пиша и тук на този блог.

Пожелавам си успех :]

Няма коментари:

Сподели

Оцени