08 февруари 2007

2 футболни игри от Miniclip

Miniclip, макар и доста голям и красиво направен сайт, никога не ми е допадал. Не знам защо, но повечето игри, които могат да се намерят там ми доскучават за отрицателно време. Все пак тези дни се заиграх на тази страница и открих две сполучливи футболни игри посветени на световното първенство.

World Cup Soccer е първата от двете игри. В графично отношение е наистина добре направена и не съм сигурен дали това не е най-силната й страна. Геймплеят също е добър, но за жалост трудността не е особено голяма.

Отборите са от по трима души и вратар и изглежда така сякаш играете на малки вратички. Управлението е изключително просто и се извършва само със стрелките и още два бутона. Докато топката е ваша можете или да комбинирате със съотборник или да отправите удар, чиято сила може да се регулира в много малък диапазон. Когато не сте във владение няма бутон за отнемане и трябва да препречите пътя на противниковите играчи, за да се обърнете в атака.

Усещането докато играете е приятно, но компютърните опоненти се представят на ниво само ако са силни футболни страни. Лошо впечатление прави и това, че имената на играчите на са лицензирани и следователно няма да са реалните, а много близки по изписване и звучене до истинските. За радост можете да сменяте наименованията на футболистите, но и те са доста ограничени в дължината на позволените символи.

Въпреки всичко World Cup Soccer е приятна игрица, която да ви хване окото с приятна и доста лека графика (по-добра от най-старите версии на Fifa) и да запълва времето в офиса, където не можете да играете нищо по-сериозно.

World Cup Glory сякаш е малко по-добра от предната игра, но пък беше прекалено тежка и не ми беше възможно да й се насладя напълно. Поради това WC Soccer ми допадна доста повече, а и динамиката в нея беше доста по-голяма. Разбира се на по-мощен компютър и WC Glory би могла да се представи подобаващо, но при мен просто не се получи.

Все пак и това заглавие има доста достойнства и си струва да се опита. Още от менютата се вижда, че играта е професионално направена и качествена. Управлението е отново със стрелките и два допълнителни бутона, но тук можете да ги изберете по свой вкус. Приятно впечатление прави, че не само отборите са в пълни състави, но и можете да изберете от няколко тактически схеми, които да ползвате. Освен това движението но топката е доста по-реално, от колкото в WC Soccer. Много полезно е и, че няма да се налага да чакате топката да се дотъркаля в краката ви, а ще можете да се борите за нея с ефектни шпагати. Камерата е динамична и успява винаги да осигури добър поглед върху терена. Голям плюс е и опцията за игра на двама души на един компютър, която ще ви позволи да поиграете с приятел.

Има две негативни неща, които ми се набиха в очите. Първото е, както вече споменах, е факта, че играта е тежка. Толкова тежка, че играчите се движеха толкова бавно от стария ми селерон, че изнервяха и търпелив човек, като мен. Вторият проблем е контрола върху топката докато бягате. Ако я пуснете напред и хукнете след нея не я поемате директно в дрибъл, а трябва да минете близо до нея, за да остане във ваше владение.

Повече впечатления от игрите ще трябва да съберете сами. Аз можах толкова.

Няма коментари:

Сподели

Оцени