06 март 2007

Palino

Palino е пълен боклук. Играли сме и много по-големи боклуци, но това не променя отношението ми към играта. Тя е малка, непретенциозна, с добре направена графика и кръгла нула като история. Защо тогава я оплювам така? Погледнете картинката в ляво. Не е никак голяма, но съм сигурен, че много от вас ще видят нещо познато. Заместете грозноватия мексиканец с вълк, по рафтовете търкаляйте яйца, а горе в ляво допълнете с един заек. Още няколко козметични промени и получавате една игра, която беше на мода преди да се появят китайски тетриси. Става дума точно за Ну Погоди, от която имам съвсем бледи спомени, в които събирам яйца, а около мен бягат пиленца. Някъде по времето на детската градина Електрониката (водя се по името на флаш играта, но то може и да се различава от оригинала) се счупи и след година или две бях горд собственик на "Тетрис" с 12 игри. Все пак първия ми досег с някаква електронна игра беше точно с онази малка червена кутийка с руски произход и герои от култово детско. И точно тук идва проблема с Palino - ако не бях играл Ну Погоди щях да подмина без да ми направи никакво впечатление, но съм възмутен от това, че играта се преправя със сценарий, който е меко казано безсмислен, и се пуска за прослава на създателите си. Не може Вълкът да става мексиканец, яйцата да са гадна мексиканска храна, а щом панера ви се напълни да хвърляте всичко на земята. Една голяма черна точка за ArmorStudios. И други класически игри са били изтупвани от праха, като резултатите са били от плачебни до прекрасни, но определено не ми допадна някакъв гринго да замества героите от най-ранното ми детство.

Да ме извинявате за критично-лиричното и доста несвързано, като повечето ми постове, отклонение. Ако след тези редове ви се играе оригинала и тази версия, към която има линк по-горе в статията не ви е допаднала, ето тук ще намерите още един флаш клонинг.

"Ну, Заяц, погоди!"

2 коментара:

Estranged каза...

Всъщност "Ну погоди" сам по себе си е клонинг на игра с Том и Джери (или беше Мики и Гуфи?) - във всеки случай играта беше с популярни герои от от американска анимация и дори малко повече се връзваше с тях. Т.е. братушките от Русия са извършили и те "заместване"... само дето поради желязната завеса е нямало как да го разберем...

F2 каза...

Не знам дали съзнаваш, че току що обърна с главата на долу цялата ми представа за малкото чудо на техниката "Електроника". :{

Но този мексиканец продължава да не ми харесва.

Сподели

Оцени