Концепцията на „Ин и Ян” е следната: имате един черно-бял свят с едно черно и едно бяло човече. Реалността има противоположни, огледални правила за тях.
Това, което за Ин е въздух, за Ян е твърда земя. Това, което за Ин е издигната колона, за Ян е изкопана пропаст.
Там, където единият вижда тунел, другият вижда мост. Там, където единият вижда въздушен остров, летящ от планина до планина, другият вижда подвижна дупка, летяща от пещера до пещера. Дори гравитацията може да работи различно за двамата близнаци: това, което за единия е „горе”, за другия е „долу”.
Изненадите продължават. В някои нива всяко дете създава драконова сянка в света на своя близнак. Черният дракон повтаря движенията на бялото хлапе, но изяжда черното, ако го доближи, и обратно. Как да си свършиш работата, без драконовата сянка да изяде твоя двойник? Друг забавен елемент е негативното огледало, което прехвърля предмети от единия свят в другия, сменяйки цвета им.
Накратко, преживяванията в тази игра са уникални. Всичко в нея работи по странен начин, а като навържете няколко необичайни действия ще се изненадате как изобщо ви е хрумнало подобно нещо.
Дори и визуално Yin Yang впечатлява със стил. Като единствен недостатък бих посочил факта, че симулацията е малко бъгава – програмистът не е предвидил всички възможни взаимодействия и колизии. Във всеки случай пътешествието на Ин и Ян е преживяване, което не бива да пропускате.
Автор: Estranged
Няма коментари:
Публикуване на коментар