Днес David Scott пусна третата си Tower Defence игра - Vector TD. Дейвид е вече опитен разработчик и предните му две игри (Flash Element TD и Flash Circle TD) бяха доста добри, но сякаш тази разочарова малко.
Ще започна с графиката, чиито стил не е много по-различен от този на V3 Defender Y3K. Изразяването на бойното поле с различни по цвят и големина геометрични фигури не ми се нрави, особено на фона на богато обрисуваните и детайлни елементи във Flash Circle TD.
Арсеналът е типичен за игрите на David Scott и дори малко банален, тъй като е наблегнато на лазерните оръжия, а на фона на десетките възможности в Ant Buster едва четирите вида кули във Vector TD са доста малко. Понякога се печелят бонуси, чрез които се строят специални сгради, които дават допълнителна сила или обхват на кулите в близост до тях. Това е приятен детайл от играта, но вече е доста по-добре развит в Onslaught, която при това в момента е доста играна и няма начин да е останала незабелязана от Дейвид.
Въпреки всичко Vector TD има приятен геймплей и увлича лесно, така че не е изключено да закъснеете за работа или за бира заради играта. Леко критичния ми тон се дължи на доста високите очаквания, които имах, но и така вече повече от час съм зациклил с точно тази игра. Оставям на вас да прецените колко големи са достойнствата й.
1 коментар:
dobri deni
Публикуване на коментар