21 декември 2006

Tactics Arena Online

Отново започнаха да ми се играят компютърни игри. А не ми се губи време да свалям, инсталирам и лекувам дискове и инсталации.

За това много се изкефих когато пуснах Tactics Arena Online. Играта представлява сравнително добре балансирана походова стратегия. Наистина е далеч от игри като Heroes и Disciples, но пък можете да се пуснете директно в битка и то срещу съвсем реален противник, който седи пред монитора някъде по света и мисли как да ви пребие. Вероятно и това е най-важното качество на TaO. Бърза регистрация, два клика и вече сте в боя.

Няма особено изобилие от единици. Всички нови играчи започват със стандартен набор от войскови части, а по време на схватките можете да спечелите допълнителни нови бойци. Балансът обаче се запазва и дори със стартовия пакет можете да създадете доста главоболия на някой обигран противник. Разбира се това зависи от стратегията, която сте избрали за боя. В повечето случаи точно тя определя изхода на борбата. Едва ли има нужда да казвам, че добрия план, който се прилага от началото на играта, може да победи грубата сила и на доста по-силен опонент. Опитните играчи обаче знаят добре как да построят войската си и е трудно да се пробие през защитата им. Самите битки, които представляват цялата игра, се провеждат на ограничено поле, разчертано на квадратчета. Много хубав елемент е, че в зависимост от ориентацията на войниците ви и посока, от която са атакувани, ще зависи колко поражения ще получат и дали няма да блокират удара напълно.

Ако някой има желание би могъл да се задълбочи повече в системата и стратегиите. На мен ми е удобно да мисля за TaO като за малко по-модернизиран шах. Вероятно има и други подобни игри, но на мен ми попадна тази. Ако знаете по-добра - кажете, за да поиграя и нея :)

Tactics Arena Online

Няма коментари:

Сподели

Оцени