21 октомври 2006

Phosphor

Phosphor е "multiplayer first-person shooter in your web browser" - абсолютно потвърждавам. Въпреки, че играта натовари компютъра (да, стар е) ми както не успя и Unreal 2, успях да поирая малко и си признавам, че надхвърли очакванията ми. Графиката ми напомня на всички шуутери излезли по времето на Half-Life, но все пак това е интернет игра и подобни сравнения са малко пресилени. Проекта е в бета версия и има доволно количество бъгове в себе си. Най-неприятен от тях бе, че мишката ми не работеше и трябваше да се въртя и целя със стрелките. Пак късмет, че успях да убия някой. Може и той да е имал същия проблем :) Друго набиващо се в очите ми беше проблема с енкодинга и невъзможността да прочета каквато и да е информация от играта. Може би поради това не ми стана ясно дали наистина е multiplayer игра или се стрелям с ботове. В арсенала няма да откриете нищо изненадващо - всички оръжия сме виждали някъде.
Ако някой има желание да разучи Phosphor по-добре може да го направи тук. След това да каже какво мисли ;)

Няма коментари:

Сподели

Оцени